זכויות עבודה לאחת קריעת רצועה צולבת בברך

לשיחת ייעוץ חינם השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!

למימוש הזכויות הרפואיות שלכם חייבים עו"ד- פנו עוד היום לעו"ד הראל יטיב

לשיחת ייעוץ בחינם
צרו איתנו קשר

תוכן עיניינים:

אם נגרם לכם קרע ברצועה הצובת בברך כתוצאה מתאונת עבודה, חשוב שתדעו כי מגיע לכם זכויות שונות מול ביטוח לאומי וכן מול גופים נוספים. חשוב שתבררו מהן הזכויות שלכם וזאת בכדי שתהיה לכם אפשרות לקבל את שמגיע לכם ולאפשר לעצמכם להשתקם בצורה הטובה ביותר.

 

קרע של רצועה צולבת בברך- במה מדובר?

קרע ברצועה צולבת בברך מהווה את אחת מפציעות הברכיים השכיחות ביותר ובד בבד, את אחד הגורמים הכי נפוצים לכאבי ברכיים. הרצועה הצולבת בברך היא רקמה סחוסית שמשמשת כבולם זעזועים בתוך המפרק של הברך, הרצועה המדוברת עלולה להיקרע בשל טראומה כלשהי או בשל בלאי יומיומי ומצטבר. חשוב לדעת כי בכל ברך קיימות שתי רצועות צולבות כאשר אחת מהן פנימית ואחת מהן חיצונית.

 

מהם הגורמים לקרע ברצועה הצולבת ואיזה סימנים מעידים על כך?

קרע ברצועה הצולבת יכול להיגרם מגורמים שונים לרבות: פציעה כלשהי שנגרמה לברך בשל תנועה לא נכונה שבוצעה, קרע שיכול להיווצר כתוצאה מעומס שהצטבר על הברך ועוד. הסימנים אשר מעידים על קרע שכזה הם: רגישות בברך, נפיחות, קושי לייצר את הברך, חריקות ורעשים שהיא משמיעה ועוד. לרוב כאשר הברך תפעל התסמינים הללו יחמירו, בשעת מנוחה הם יפחתו. אם יש לכם את אחד מהסימנים הללו, כדאי מאוד שתבדקו האם קיים קרע ברצועה הצולבת.

 

קרע ברצועה הצולבת כתאונת עבודה

ישנם מקרים שבהם נגרם לאדם קרע ברצועה הצולבת כתוצאה מתאונת עבודה. במקרה המדובר הוא יכול לתבוע את הביטוח הלאומי בגין קרע ברצועה הצולבת כתאונת עבודה. ישנם לא מעט מקרים שבהם קרע שכזה יכול להיחשב לתאונת עבודה: במקרה שבו אדם נפל מסולם במקום עבודתו, במקרים שבהם הוא ביצע תנועה לא נכונה במסגרת עבודתו, במקרים שבהם הוא נפל במקום העבודה, בדרך למקום העבודה או בדרך ממקום העבודה לביתו והברך שלו הסתובבה ובגין זאת נוצר הקרע, במקרים שבהם הקרע נוצר בשל דחיפה או משיכה של חפצים כבדים ועוד. חשוב לדעת שגם במצבים שהקרע נגרם לא כתוצאה מתאונה כלשהי, אך יש לזה קשר למקום העבודה, עדיין ניתן להכיר בכך כפגיעת עבודה.

חשוב מאוד להבין כי קרע ברצועה הצולבת עלול לגרום לאדם לפגיעה תפקודית קשה ביותר, אשר תגביל אותו בביצוע פעולות יומיומיות וכמובן, שתפגע בכושר העבודה שלו.

 

מה תעשו אם נגרם לכם נזק ברצועה הצולבת כתוצאה מהעבודה?

 אם נפגעתם בברך כתוצאה מתאונת עבודה ונגרם לכם קרע ברצועה הצולבת, הנה כמה דברים שחשוב שתעשו:

ראשית כל, עליכם לדווח למעביד שלכם על התאונה ועל הפגיעה בברך. שנית, עליכם לפנות לרופא ולספר לו כיצד אירעה הפגיעה בברך. על הרופא לרשום את תיאור הפגיעה ולציין כי מדובר בתאונת עבודה. מעבר לכך, כדאי מאוד לפנות לחוות דעת רפואית של מומחה. אורתופד מומחה הוא איש מקצוע שיכול לסייע לכם לבחון את חומרת הפגיעה והשלכותיה על חייכם.

אם יש עדים לתאונת עבודה שעברתם שגרמה לקרע המדובר, כדאי לקחת את הפרטים שלהם. אם התאונה נגרמה בשל פגע או מכשול כלשהו במקום העבודה או בדרך למקום העבודה, כדאי מאוד לתעד אותם ולצלם אותם.

כדאי מאוד לפנות לשירותיו של עו"ד אשר עוסק בתחום תביעות ביטוח לאומי וביטוחים שונים בגין תאונות עבודה וזאת בכדי להגיש את התביעה בצורה הטובה ביותר ולהפיק ממנה את המקסימום.

מה שיקבע בסופו של דבר הוא גובה הפיצויים הוא היקף הנזק שנגרם לכם בשל קריעת הרצועה הצולבת וכן, כיצד הנזק משפיע על חייכם ומהם אחוזי הנכות שהוא גרם לכם. לכן, חשוב מאוד לקבל חוות דעת על אורטופד מומחה בתחום המדובר ולאחר מכן לפנות עם חוות הדעת וכלל המסמכים הרפואיים לעורך דין העוסק בתחום.

למימוש הזכויות הרפואיות שלכם חייבים עו"ד- פנו עוד היום לעו"ד הראל יטיב

לשיחת ייעוץ בחינם
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!