כאבי ברכיים מבוגרים

לשיחת ייעוץ חינם השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!

למימוש הזכויות הרפואיות שלכם חייבים עו"ד- פנו עוד היום לעו"ד הראל יטיב

לשיחת ייעוץ בחינם
צרו איתנו קשר

תוכן עיניינים:

גברים ונשים בגילאים שונים מתלוננים על כאבי ברכיים בעצימות משתנה. עם זאת ככל שמתבגרים, כך הסבירות לכאבי ברכיים עולה והופכת להיות גבוהה. ישנם אנשים בני הגיל השלישי שסובלים מכאבי ברכיים באופן קבוע, מציאות שקשה להשלים איתה. מדובר על כאבים טורדניים שמקשים על פעילויות שגרתיות, כאלה שהם הצליחו לבצע עד לא מזמן. האם צריך להשלים עם המציאות החדשה? בוודאי שלא, יש מה לעשות כדי להפחית את עוצמת הכאב ואת רמת המוגבלות. אין ספק כי כאבי ברכיים יקשו על כל בני הגיל השלישי לבצע את מה שהם התרגלו לבצע עד כה. לשמחתכם, כאבי ברכיים בקרב מבוגרים זה עניין שכיח, כזה שיש לו מגוון פתרונות. במאמר הבא נסקור את הבעיה על בוריה, וגם נציע דרכים אפקטיביות להתמודדות.

מדוע חשוב לטפל בכאבי ברכיים?

גם מבוגרים וגם צעירים צריכים לנסות לטפל בכאבי הברכיים בהקדם האפשרי. הסיבה הראשונה שמחייבת אתכם להתערב היא הצורך לחזור לשגרה בהקדם האפשרי. עם כאבי ברכיים תתקשו לבצע פעולות שהן בגדר חובה, חלקן צריכות להתבצע במקום העבודה. מעבר לעובדה הזו, כאבי ברכיים עשויים להחמיר עם הזמן, דבר שעלול להקשות עליכם יותר. במקום שתראו את האור בקצה המנהרה, המצב יהפוך להיות חמור בהרבה. תגיעו לסיטואציה בה תחשבו כי נגזר עליכם לחיות עם כאבי ברכיים ללא הפסקה. כמובן שכאבי ברכיים מבוגרים יכולים להיפתר על ידי בחירת הטיפול המתאים.

מהי הסיבה לכאבי ברכיים בגיל השלישי?

יכולות להיות המון סיבות להיווצרות כאבי ברכיים, בטח אם אנו מדברים על בני הגיל השלישי. תזכרו כי כאבי ברכיים הם אחת מהתלונות הכי שכיחות איתן מתמודדים רופאי המשפחה. הסיבה הכי נפוצה בגיל מבוגר לכאבי ברכיים היא שחיקת הסחוס שגורמת לכאבים עזים. ככל שמתבגרים כך הסבירות לשחיקת הסחוס עולה, דבר שמחייב אתכם למצוא פתרון הולם. מעבר לסיבה הזו, כאבי ברכיים יכולים להגיע בשל עומס או בשל פגיעות טראומתיות. כל מאמץ גדול וכל פגיעה קטנה עשויים לגרום לכך שתתמודדו עם כאבי ברכיים. מה שהיה בסדר בגיל צעיר אינו יהיה אידיאלי גם בגיל מבוגר.

כאבי ברכיים מחמירים עם הזמן?

אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו, כל מקרה של כאב ברכיים אמור להישקל לגופו. אך הסבירות להחמרה בכאבי הברכיים הינה גבוהה, מדובר על כאב טורדני למדי. כזה שאם לא תטפלו בו כמו שצריך עשוי להחמיר, עד לעוצמה שקשה לדמיין. בטח אם אנו מדברים על בני הגיל השלישי, בסיטואציה הזו הסיכוי להחמרה רק עולה בהתאם. מבוגרים אינם יכולים לבצע פעולות שצעירים עושים, דבר שמחייב חישוב מסלול מחדש. בני הגיל השלישי שסובלים מכאבי ברכיים אמור לטפל בהם בהקדם, אחרת המצב יהפוך להיות חמור פי כמה.

כיצד מטפלים בכאבי ברכיים אצל מבוגרים?

הטיפול המיידי לאי הנוחות כתוצאה מכאבי ברכיים יהיה שימוש במשככי כאבים בהתייעצות עם רופא. על ידי שימוש הולם במשככי כאבים ניתן יהיה להרגיש בשיפור משמעותי בהקשר הזה. מעבר לשימוש במשככי כאבים, חובה להסתכל על הטווח הרחוק ולהעלים את הכאבים לצמיתות. מנוחה יכולה לשפר את ההרגשה, יכול להיות שהעמסתם על עצמכם יתר על המידה. חוץ ממנוחה, ניתן יהיה לגשת לבצע טיפולי פיזיותרפיה שגם יביאו להקלה משמעותית. שימוש בתכשירים למריחה, לצד שימוש בתרופות יכול בהחלט להביא לשיפור מהותי בעוצמת הכאב. בגיל מבוגר יכול להיות שיומלץ לעבור ניתוח כדי לנסות להחזיר את המצב לקדמותו. ניתוח החלפת ברך יכול בהחלט לשים סוף לכאבים ולהביא אתכם לחזרה מלאה לשגרה. רוצים לשמוע עוד? היכנסו לאתר של פרופ' אמיר הרמן בכתובת: https://profherman.com/.

למימוש הזכויות הרפואיות שלכם חייבים עו"ד- פנו עוד היום לעו"ד הראל יטיב

לשיחת ייעוץ בחינם
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!