תאונת עבודה בחזרה מהעבודה

לשיחת ייעוץ חינם השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!

למימוש הזכויות הרפואיות שלכם חייבים עו"ד- פנו עוד היום לעו"ד הראל יטיב

לשיחת ייעוץ בחינם
צרו איתנו קשר

תוכן עיניינים:

לא פעם, מקום העבודה עשוי להיות מקום מסוכן, ותאונות יכולות לקרות בכל עת. במאמר זה נביא בפניכם היכרות קצרה עם תאונות עבודה בחזרה מהעבודה, בעבודה עצמה ובדרך לעבודה, ומה עליכם לעשות אם אתם מעורבים באחת. המשיכו לקרוא, הנה כל המידע.

אם אתם מוצאים את עצמכם במצב של תאונת עבודה, תמיד מומלץ לדבר עם עורך דין. עורכי הדין יכולים לעזור להדריך אתכם בתהליך של הגשת תביעת דמי פגיעה, ייעוץ בכל הנוגע למערכת המשפט וכן לספק ייעוץ משפטי בעת הצורך. ובתוך כך, הדבר החשוב ביותר שיש לעשות לאחר תאונה הוא לוודא שהבריאות שלכם מטופלת. רופא יוכל להעריך את הפציעות ולתת טיפול בהתאם, כאשר טיפולים אלו עולים כסף במקרים מסוימים בהם הביטוח אינו מכסה את העלויות הרפואיות. אם כך, מה עושים במקרה של תאונת עבודה בחזרה מהעבודה?

מה עושים בעת תאונת עבודה בחזרה מהעבודה?כאשר טיפולים אלו עולים כסף במקרים מסוימים בהם הביטוח אינו מכסה את העלויות הרפואיות. אם כך, מה עושים במקרה של תאונת עבודה בחזרה מהעבודה?

תאונת עבודה בחזרה מהעבודה יכולה להיות תוצאה של תנאי עבודה לא בטוחים, רשלנות ועוד, אבל לא רק. אם נפגעתם מתאונת עבודה, חשוב לדעת שהסוגים הנפוצים ביותר של תאונות עבודה כוללים נפילות והחלקות, פציעות קשות, פציעות עקב שימוש במכונות, תאונות דרכים, אלימות במקום העבודה ועוד כהנה וכהנה מקרים המזכים את העובד בדמי פגיעה.

תאונות עבודה הן בלתי נמנעות. למרות שאנו מנסים כמיטב יכולתנו למנוע אותם, לפעמים, הן פשוט קורות. עם זאת, עורך דין תאונות עבודה יכול להעניק לכם סיוע במקרה של תאונה שאירעה בעבודה. בתוך כך, עורכי דין יכולים לעזור לכם בתביעתכם ולהילחם על הפיצוי המגיע לכם.

להלן כמה מהדברים החשובים לגבי תאונת עבודה

מהי תאונת עבודה? מה עלי לעשות אם נפצעתי בעבודה? כמה פיצויים עלי לקבל? אלו הן רק חלק מהשאלות הצצות בראשם של עובדים אשר נפגעו במהלך תאונת עבודה בחזרה מהעבודה. חשוב לדעת, לרוב דמי הפגיעה להם תהיו זכאים יעמדו על שיעור של 75% מהשכר הברוטו שלכם.

את דמי הפגיעה שתקבלו, תקבלו מהביטוח הלאומי, לאחר ניכוי של מיסים, דמי בריאות ודמי ביטוח לאומי. כדי לוודא שתאם מקבלים את כלל זכויותיכם בעת תאונת עבודה, יהיה חשוב לפנות לייעוץ משפטי במה שיותר בהקדם.

מדוע חשוב לפנות לעורך דין כמה שיותר בהקדם?תאונת עבודה בחזרה מהעבודה יכולה להיות תוצאה של תנאי עבודה לא בטוחים, רשלנות ועוד

אם נפגעתם בעבודה, חשוב לפנות בהקדם לעורך דין, ובמקרים רבים לא ניתן להגיש תביעה ללא עורך דין תאונת עבודה בחזרה מהעבודה. בין היתר, תצטרכו להגיש תביעה נגד המעסיק שלכם על מנת לקבל הטבות לפיצויים לעובדים. כמו כן, ייתכן שתוכלו לתבוע בגין נזקי גוף אם המעסיק שלכם התרשל וגרם לפציעה. בנוסף, ייתכן שתוכלו לתבוע בגין פציעות עבודה אם המעסיק שלכם לא סיפק אמצעי בטיחות וציוד נאותים.

אם נפגעתם בעבודה, חשוב לפנות בהקדם לעורך דין, כי במקרים רבים קיימים מועדים נוקשים להגשת תביעת פיצויי עובדים. כדאי גם לדעת שאם לא תגישו את תביעתכם בתוך המועד הנדרש בחוק, ייתכן שתיאלצו לשלם עבור חשבונות רפואיים מכיסכם, או אפילו כלל לא להיות זכאים להטבות או דמי פגיעה.

אובדן כושר עבודה, ועדה רפואית ומה שבין לבין

מהו אובדן כושר עבודה, מהי ועדה רפואית של ביטוח לאומי, ולמה חשוב לקבל סיוע של עורך דין? ובכן, אובדן כושר עבודה יכול להיות מסווג כפגיעה חמורה. זה יכול לקרות בכל סוג של עבודה ולרוב נגרם מתאונת עבודה. ברוב המקרים יש למנות ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי, כשם שצריך להיעזר בעורך דין. גורמים מוסמכים לחקור ולהעריך את המקרה בשמו של אדם שנפגע, וכן לקבל החלטות לגבי הפיצויים שלו.

דוגמה לוועדה כזו היא הוועדה לביטוח לאומי, שאחראית על חקירות תביעות קצבת נכות והחלטות האם מגיע לעובדים פיצוי או לא. כמו כן, הוועדה הרפואית תקבע את אחוזי הנכות, במקרה שאכן תאונת עבודה בחזרה מהעבודה הובילה לכך. במילים פשוטות, ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי היא קבוצת רופאים האחראית על הטיפול והשיקום של עובדים שנפגעו בתאונות עבודה.

למה חשוב לקבל ייעוץ מעורך דין לפני ועדה רפואית?אם נפגעתם בעבודה, חשוב לפנות בהקדם לעורך דין, ובמקרים רבים לא ניתן להגיש תביעה ללא עורך דין תאונת עבודה בחזרה מהעבודה

אם נפגעתם במהלך תאונת עבודה בחזרה מהעבודה וברצונכם להגיש בקשה לקצבת נכות, חשוב שתקבלו ייעוץ מעורך דין לפני הגשת הבקשה. הסיבה לכך היא שיש דרישות מסוימות שצריך לעמוד בהן כדי לזכות בקצבת נכות ולעבור בהצלחה ועדות רפואיות של הביטוח הלאומי. כמו כן, למוסד לביטוח לאומי יש כללים מסוימים לגבי כמה זמן צריך להמתין לפני הגשת בקשה לקצבת נכות לאחר שנפגעתם בעבודה. אם לא תפעלו לפי הכללים האלה, שאיתם יעזור לכם עורך הדין, ייתכן שתיפסלו מלקבל קצבאות נכות או שבקשתכם תידחה לחלוטין.

אנשים רבים אינם מבינים את החשיבות של קבלת ייעוץ מעורך דין בפני ועדה רפואית של ביטוח לאומי. במקרים רבים, אנשים אינם מודעים לכך שיש להם את הזכות להיות נוכח עורך דין במהלך פגישתם. ההחלטה לקבל ייעוץ מעורך דין אינה קשורה בהכרח לסוג הפגיעה שנגרמה. חשוב לכל מי שעבר תאונת עבודה או פציעה אחרת ושוקל להגיש בקשה לקצבת נכות, לדעת את הזכויות והחובות שלו לפני שהוא נכנס לפגישה כלשהי עם הביטוח הלאומי. ובכך עורך הדין יסייע לכם כמובן.

האם הפציעה הייתה קשורה לעבודה שלכם?

יש אנשים שחושבים שקבלת ייעוץ מעורך דין היא יקרה, אבל העלות שווה את זה בשביל השקט הנפשי. הצעד הראשון בהחלטה אם לקבל ייעוץ מעורך דין או לא הוא לדעת אם הפציעה הייתה קשורה לעבודה. אם אינכם בטוחים במה שקרה, אז עדיף לקבל ייעוץ משפטי לפני פנייה לוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי.

על מנת להוכיח כי פציעתכם קשורה למשהו כמו תאונת עבודה בחזרה מהעבודה שלכם. עורך הדין יצטרך לספק מסמכים וראיות לכך שכך אכן אירע. כמו כן, תאונות עבודה אלו יכולות להיגרם גם במקרים של נסיעות בדרך לעבודה ובעבודה עצמה. כך או כך, יהיה צורך לספק ראיות התומכות בטענתכם.

למימוש הזכויות הרפואיות שלכם חייבים עו"ד- פנו עוד היום לעו"ד הראל יטיב

לשיחת ייעוץ בחינם
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!