ביטוח אובדן כושר עבודה כתוצאה מתאונת עבודה

לשיחת ייעוץ חינם השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!

למימוש הזכויות הרפואיות שלכם חייבים עו"ד- פנו עוד היום לעו"ד הראל יטיב

לשיחת ייעוץ בחינם
צרו איתנו קשר

תוכן עיניינים:

מעת לעת, אנחנו שומעים בחדשות על תאונות עבודה קשות, אשר אנשים משלמים בחייהם או נפצעים קשה כתוצאה מהתרחשותן. אלו התאונות המגיעות לחדשות, אך לצידן ישנן הרבה מאוד תאונות עבודה שלא בהכרח מגיעות לנחלת הכלל ולא ידועות לציבור.

מדובר על תאונות עבודה אשר עובדים בודדים חווים ובעקבותיהן הם נאלצים לעבור סדרות ארוכות של טיפולים ולעיתים לאבד את כושר העבודה שלהם. כלומר, הם לא יכולים לעבוד יותר בתחום, מה שמחייב אותם לחפש דרכים כיצד לפרנס את עצמם ואת בני המשפחה שלהם. בדיוק לשם כך, יש צורך בפוליסות ביטוח מתאימות.

על פניו, כל עובד במדינת ישראל נהנה מביטוח לאומי ומפיצויים שהוא יכול לקבל כתוצאה מאובדן כושר עבודה. אך הפיצוי שהוא יקבל ממוסד לביטוח לאומי, איננו בהכרח מספק ביחס לצרכים שלו ושל משפחתו ובוודאי לא ביחס לעלויות שהוא יצטרך להוציא. לכן רצוי מאוד להחזיק ביטוח אובדן כושר עבודה וכפי שנוכל לראות בהמשך, גם ביטוח מחלות קשות. שתי פוליסות אלו יאפשרו לו לקבל מענה למקרים של תאונות עבודה.

מה זה ביטוח אובדן כושר עבודה?

לפני שנסביר מה זה בדיוק ביטוח אובדן כושר עבודה,  נתאר בקצרה את המונחים של תאונות ופציעות עבודה ולאחר מכן אנחנו נסביר בקצרה, מה זה אומר אובדן כושר עבודה.

תאונות עבודה, הן תאונות המתרחשות בזמן שהייתנו במקום העבודה או בדרך אליהן. הן יכולות לגרום לפציעות פיזיות או אחרות המשפיעות על היכולת שלנו לתפקד באופן סדיר. בין היתר, הן יכולות לייצר מצב של אובדן כושר עבודה, קרי מצב בו אנחנו לא יכולים לעבוד בתחום המקצוע שלנו. אז אנחנו לא יכולים להתפרנס ולפרנס את המשפחה שלנו.

במקרה כזה, ביטוח אובדן כושר עבודה כתוצאה מתאונת עבודה יכול לעזור לנו, מאחר והוא יכול להקנות לו פיצוי כספי לתקופה בה אנחנו לא יכולים לעבוד. זה יכול להיות פיצוי חד פעמי או פיצוי חודשי, בהתאם לפרמיה ששילמנו ובהתאם לפוליסה שלנו. כמו כן, חשוב לומר שהפוליסה יכולה לספק לנו פיצוי למקרים של אובדן כושר עבודה קבוע או אובדן כושר עבודה זמני, קרי אם אנחנו מושבתים מעבודה למשך זמן מסוים ולא בהכרח לצמיתות.

באופן טבעי, אנחנו נוכל לרכוש ביטוח אובדן כושר עבודה, בהתאם לתנאים מסוימים, כמו למשל, גיל, מצב משפחתי, מצב רפואי ודברים אחרים שיכולים להשפיע על הפוליסה כך או אחרת.

איך ביטוח מחלות קשור לעניין?

ביטוח מחלות קשות, זו פוליסה המאפשרת לנו לקבל פיצוי כספי במידה וחלינו במחלה קשה, כזו שמונעת מאיתנו לעבוד בצורה סדירה או בכלל ומאלצת אותנו לקבל טיפולים מיוחדים. ישנה רשימה של מחלות שונות הנחשבות קשות ונכללות בפוליסה.

גם בעזרת ביטוח מחלות קשות אנחנו יכולים להתמודד עם מצב של אובדן כושר עבודה, מאחר ואם חלינו במחלה כזו, אזי שיש לנו אפשרות לקבל פיצוי כספי דרך הביטוח, ולהתמודד עם אפשרות שאנחנו לא נוכל לעבוד ולפרנס את המשפחה שלנו.

גם כאן, אנחנו נקבל את הפיצוי הכספי בהתאם לתנאי הפוליסה, בהתאם לגובה הפרמיה ששילמנו ובהתאם לפרמטרים אחרים שסוכמו מראש עם חברת הביטוח ממנה רכשנו אותה.

כיצד תוכלו לרכוש ביטוח אובדן כושר ומחלות קשות?

בשביל לרכוש את שני הביטוחים, יש לפנות אל סוכנות ביטוח אנגלמן. אנחנו מתמחים בתחום ביטוח אובדן כושר עבודה ומחלות קשות ומספקים ללקוחות שלנו פוליסות איכותיות ואטרקטיביות, המציעות את כל הכלים הרלוונטיים בשביל להתמודד עם המצב החדש שנקלעתם אליו.

למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר:

https://engelman-ins.co.il/loss-of-work-ability/

 

 

למימוש הזכויות הרפואיות שלכם חייבים עו"ד- פנו עוד היום לעו"ד הראל יטיב

לשיחת ייעוץ בחינם
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!